mandag den 7. november 2011

Weekend stroll
















Jeg aner ikke hvordan det blev mandag..Men mandag blev det.
Solen tittede ikke frem og asfalten er ikke tørkold, men det mandag, og fantastisk.. det er den.
Det er en rar følelse at kunne se tilbage på en weekend fyldt med smil, latter og god musik. 

Min dejlige veninde Mathilde og jeg tog til the kooks koncert fredag aften og det var voldsomt! Vega hoppede, musikken slugte os, og vi ville ikke spyttes ud igen. Vi lod det søde band æde os råt. 
Og så faldt sneen, og det skulle fejres!
Da vi trætte landede i toget, fik jeg en lille ide, ideen blev taget op og en time efter var jeg hjemme hos Emil. Der hug hug huggede jeg til søndag og tog træt mod Silkeborg hvor mit søde arbejde ventede. Jeg tumlede lidt rundt på arbejde og tog hjem, lagde mig i sengen - med et kæmpe smil på læben.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar