onsdag den 9. november 2011

Sand i skoene

Tænk at man har været to år engang.. 
Det var den første tanke der rammede mig da jeg satte mig ind i bussen.
Operations dagsværk har i år fokus på den stille katastrofe i Peru. Her hvor den oprindelige befolkning ikke har nogen rettigheder i Perus regnskov. 

Jeg arbejdede i dag i en børnehave, en lille skov børnehave. For at tjene penge ind til projektet.
Det var en fantastisk oplevelse. Hører det lille barns tanker, drømme sig tilbage til det lille univers, hvor virkeligheden var en illusion af drømme. Tilbage til dengang hvor fantasien bar en væk. 
Alt det er fortid i dag, jeg er ikke to år længere, men jeg er stadig den samme som dengang, jeg vil altid være mig, jeg vil altid være Frederikke om jeg er 24 eller 52 år, det er en smuk tanke synes jeg. 

Fik en masse tegninger, her er nogle af dem..


Et ild monster

Et hus/klovns/slapt monster

en elefant 

2 kommentarer:

  1. Hej Frederikke! Sikke en fin blog du har. :-)
    Måske du har lyst til at kigge forbi min blog?

    Knus!

    www.buberri.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Hannah!
    Tak for den søde kommentar, den blev jeg glad for!
    Du kan tro jeg kigger forbi din blog.
    Knus og søde tanker i din retning.

    SvarSlet