søndag den 16. oktober 2011

Lykke er..



Lykke er.. at stå i en menneske mængde iblandt dejlige mennesker og bare lade den søde musik beruse ens sind.
Fredag aften var jeg til Red hot chili peppers koncert! Fuldstændig og igennem fantastisk koncert. Jeg havde glædet mig i hundrede år, og i fredags sprang det hele i luften i en stemnings fyldt jyske bank boxen! Jeg nød aftenen med skøn musik, sweet people og smil! 



Undskyld min unaturligt dårlige film, men lidt stemning får i.. 


Vil nu smutte ned til nogle søde piwer og drikke en øl og nyde livet
Love..

4 kommentarer:

  1. Der er noget varmt ved din blog, som jeg rigtig godt kan lide.. Også har du den lækreste musiksmag!
    Du kunne godt egne dig godt til at skrive digte, tror jeg, da du skriver ret godt.. Men det må du selvfølgelig tage op med dig selv ;-).
    Keep it come, Frederikke.

    Smil herfra.
    -Freja Marie.

    SvarSlet
  2. Årh Tak Freja Marie!
    Du kan tro at jeg blev glad for den varme kommentar.
    Og hvor er det bare sødt at dig!
    tusind tak
    Jeg ønsker dig en fortsat god søndag

    Glade tanker herfra
    - Frederikke

    SvarSlet
  3. Hej, fin blog

    Kom forbi, og tilmeld dig endelig min giveaway:
    http://mylifeasjulle.blogspot.com/2011/10/g-i-v-e-w-y.html

    - Julie
    www.mylifeasjulle.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Julie!
    Tusind tak, og jeg vil da lige tjekke ind.
    Søde tanker Frederikke

    SvarSlet